11 September

Just nu på grafisk design så läser vi en fotokurs och varje vecka får vi ett tema som vi ska fota utifrån och sedan välja ut en bild som vi vill redovisa för klassen. Rolig grej tycker jag för då får en utmana sig i att komma på något bra till temat och tar sig även ut och fotar. Förra veckans tema var Skönhet. Mina tankar gick direkt till modeller, smink, fixat hår, magazin osv, den fixade och piffade skönheten. Så jag tänkte tvärt om och ville istället fota den naturliga, osminkade och ofixade skönheten. Så skrev till Nelly och frågade om jag fick fota henne då hon bara sitter vid sitt köksbord och är. Det fick jag och såhär blev det! 
 
IMG_0442red
 
IMG_0451skönhet
 
IMG_0449skönhet
 
IMG_0480red
 
IMG_0478 Linneaforssell. skönhet
 
 
Den sista bilden blev den som jag valde att redovisa för klassen. Gillar blicken och närvaron i bilden. Fina Nelly <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0