V.35

 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Skolan började i måndags och det känns än så länge kul och bra! Så har varit i skolan de flesta dagarna och jobbat på grupparbete. Men annat kul som har hänt i veckan är att bokklubben hade sin första träff i tisdags, vi valde "min käraste vännina" som första bok, är så pepp på detta!! I Onsdags stod det Paltfest i schemat, fem fine frøkner hade återträff och vad passar då inte bättre än att koka palt? SÅ gott! Och sofie visade filmen hon klippt ihop från vår resa, så fin <3. I helgen hjälpte jag Linnea att flytta så nu bor hon passande nog endast ett hus ifrån mig. I lördags var jag på festligheter och dansade tills klockan slog stängning💃🏼
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Hjälpte ju som sagt Linnea att flytta i fredags, något som inte var planerat men ändå mysigt var att hon sen inte vågade sova själv i den stora nya lägenheten så hon frågade om jag kunde sova över haha <3. Var också hundvakt åt Molly, alltid mysigt! Och söndagen spenderades hela dagen på Johannas stekheta balkong (Vem kunde tro att vi skulle få en sån underbar dag nu i september?) snackade oss igenom gårkvällens bravader, drack kaffe och började läsa på bokklubbsboken. Perfekt bakisdag! 
 
Och något nytt jag gjorde: Kokade palt! Så lätt ju!? kommer bli en ny standard rätt 
 
 
Godaste maten jag lagade: Palt!
 
Veckans känsla: Pepp! Även fast jag varit sjuk i veckan har jag gjort massa skoj och att skolan är igång igen känns så bra. 
 
Veckans betyg: 4,5/5 hade fått en 5 om jag hade sluppit att va sjuk. Men BRA vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0