I bet if we tested her heart for fingerprints. We´d only find yours.

 
 
I torsdags var det dax för den traditonella julfilms-myskvällen med massa gott och årets julfilm blev Love actually.
 
 
bNndcD on Make A Gif, Animated Gifs
 
Igår kväll stod julfest med jobbet på schemat, då jag såg ut typ såhär, trevligt trevligt!
Inte lika trevligt att stiga upp kl 8 dagen efter.. Men nu är andra vaccinationssprutan tagen och ett fint lyckorus befinner sig i min mage över att det bara är en månad kvar nu!!(!!) 
I helgen ser jag det som min livsuppgift att fylla på mitt pinterest konto, ha på mig de skönaste och slappaste kläderna jag äger, bli kvitt min förkylning, se serier och samla på mig julstämning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0