En onsdagslista.

Hallå! vad gör du?
Sitter hemma i soffan, lever mitt liv som sjukskriven. Hade tänkt försöka mig ut på en cykeltur idag för att hämta ut mitt nya pass. men ångrade mig då jag såg snöslasken.. så istället tvättar och hänger jag tvätt, ser greys och pillar lite i photoshop. 
 
Hur ser du ut just nu?
 
 
Vad är det bästa med onsdagar?
Att halva veckan har gått, lillördag, halvvägs till helg.
Ganska tragiskt att man hela veckan spenderar sin tid med att längta till helgen. Man borde ta vara på tiden lite mer.( säger jag som starkt ogillar uttrycket carpe diem)  
 
Nämn tre saker du längtar till:
1, Asien, vi bokade flyg och boende igår OCH JAG HÅLLER PÅ ATT SPRICKA AV PIRR I MAGEN!
2, Springa. Kanske låter som en skum sak att längta till, men för en som inte kunnat springa 200 meter utan att få kramp på 4 år, ska det bli så himla fint. 
3, planerar att göra en ny tatuering, en lite större än den förra den här gången.
 
Nämn tre saker du oroar dig över:
1, Asien, haha, så mycket som kan gå snett (med resor, boende osv) och det gör det lilla kontroll freaket i mig lite tokig. Men ska försöka få kontrollfreaket att gå in i semester-mode och kanske se det här som en övning i att man inte behöver ha koll på precis allt hela tiden. 
2, Att operationen på benhinnan inte blev bra.
3, Framtiden, mest hela tiden. Men jag vet ju att allt kommer att lösa sig i slutändan. 
 
Vad ska du göra i helgen?
Den är fortfarande oplanerad, vilket betyder full av möjligheter!
 
Vad önskar du dig?
Min önskelista inför jul ser rätt trist ut med reseväska, sovsäck osv
Men om jag får vara orealistisk så önskar jag mig en kattunge, ett duntäcke och leopardmönstrade vans.
Bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0