Sista september.

Min lördag började med stress och nervositet men tillslut blev 3 one direction biljetter mina, Frida och Sofies( är så töntigt-jäkla-överlycklig över detta). Sedan blev det stress till bussen och en 2 timmars bussresa till Lycksele.
Väl framme köpte vi en munk och varma chips på Lycksele marknad. Och målade naglarna med så mycket glitter som möjligt eftersom vi skulle på fest med ”glitter och glamour” tema.
 
Festen var väl uppstyrd med fem-kamp och priser, en av kamperna var kropp mot kropp. Och på andra bilden har vi Glittertjejerna minus vår saknade fjärde medlem.

Sedan blev det utgång på hotellet. Dansade mest hela tiden och hade himla kul! I söndags bakismyste jag och Mimmie med godis och newgirl innan bussen gick hem mot skellefteå igen.

Idag är det måndag och tillbaka till verklighet. Min verklighet är att göra exakt samma jobb fast på en annan arbetsplats en månad framöver. Och det funkar ju det också.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0