What a shame that we all became such fragile broken things.

 
I torsdags bjöd mamma och pappa på middag på matfesten, som ett litet hejdå då de i fredags åkte till Barcelona.
 
I söndags läste jag ut en man som heter Ove typ topp 3 av böcker jag läst. Så fin blandning mellan att få skratta och vilja gråta. Och kärade ner mig lite mer i Harry Styles på kvällen då jag, Frida, Sofie och Norna såg one direction filmen på bio.
 
I måndags tog jag tag i mig själv och for på ett core-pass. Känner att höst stavas nystart i mitt liv då det gäller träningen. Och i tisdags köpte jag en ny skjorta och levde lite på shoppingruset.
 
Idag har jag varit trött men glad, jobbat och extraknäckt som mattelärare nu på kvällen med finfin lön i form av gofika och kaffe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0