One day I´ll wake up and you´ll be lying there next to me and maybe then I´ll make time for breakfast and stop hating mondays.

Jenice på Rinjani, Lombok. 
 
Sen sist har jag och Mimmie strosat runt på solbacken bara för att. Ätit bio-popcorn och sett spiderman med Frida. Framkallat 287 foton som jag hoppas landar i min brevlåda snart. Blivit med jobb (wiihoo) och ganska så spontant drukit vin och dansat i lördags vilket resulterade i en riktigt bra kväll. Suttit ute i solen som värmt på så mycket att jag fått flashbacks till de bekymmerslösa dagaran på Gili. Men sjukast av allt är att jag och lillebror fick veta att om några veckor far vi till London hela familjen och att vi ska på warner bros studios ( Harry Potter nörden i mig gör glädjedans!!) åh längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0