Hearts are wild creatures, thats why our ribs are cages.

 
Dagens planer: Eftersom jag skriver detta på kvällen så blir det väl mer om vad jag har gjort. Idag började jag min sista vecka på big smajl, känns rätt så overkligt på något sätt. Efter jobbet tog jag tag i mitt kaos till rum och har köpt biljett till Brännbollyran, pepp!

Dagens bok: Analfabeten som kunde räkna. Fick den av lillebror i julklapp och jag gillar den skarpt.

Dagens tidning: Norran, strö-läste lite i den imorse om 3.åringen som fått diabetes, relaterade lite.

Dagens kläder: jeans och blå stickad tröja, fast de flesta timmarna av det här dygnet har jag haft arbetskläder.
 
Dagens frukost: Fil och flingor. Så tråkigt men orken fanns inte riktigt där till att göra något annat.
 
Dagens humör: Väldigt bra humör, lite sånt humör då man dansar till låtarna som spelas på radion i köket på jobbet. 

Dagens längtan: Asien i två månader, har två känslomässiga lägen när det gäller detta. Så mycket pirr i magen att jag tror att jag spricker/ Panik, vill ställa in hela resan för det känns för läskigt.
 
Dagens ångest: Asien, haha, har ju som sagt två känslomässiga lägen men den första har ju såklart väldigt stort överläge.

Dagens podcast: Lyssna på första avsnittet av Snackepåsen idag och jag tror jag gillade den, måste nog lyssna på fler avsnitt innan jag kan ge ett riktigt svar. Men det bådar gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0