I år ska jag..

 
Åka på en två månaders resa och leva liiiiivet.
 
Tillbringa hela våren i mina vanliga dr martens, så jag går in dom på riktigt
 
 
Operera andra benhinnan, sen ska springa! För jag kommer faktiskt kunna springa utan kramp för första gången på 4 år (lyckan i magen över det!!)
 
Göra något jag är rädd för 
 
 
Jag ska se One Direction och är töntigt exalterad över detta, haha
 
Jag ska lyssna mer på mig själv.
 
 
 
Ta tag i att kolla vilka bilder som inte har överförsts till hårddisken
 
Se båda Hobbit filmerna
 
 
Fara på Brännbollsyran och förhoppningsvis Bråvallafestivalen också
 
Gosa med så många katter som jag kan
 
 
Se min lillebror ta studenten ( och då på samma gång känna mig extremt gammal för det känns som att jag tog den igår, när det i själva verket är 2 år sedan, ojoj) 
 
Bli världsmästare i att kolla blodsockret
 
 
Läsa mycket
 
Gå fler promenader, för jag vet hur bra jag mår av att rensa tankarna och byta luft i lungorna
 
 
Skriva mer
 
Söka skola och förhoppningsvis komma in
 
 
Dricka vin i sommarsolen och dela skratt med mina bästa
 
Fota mer. Skita i att väskan blir för tung och ta med mig kameran överallt.
 
 
Äta många glassar på Ainas
 
Andas. För jag är så dålig på det.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmie

fint inlägg!

2014-01-13 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0