Page 18 and 19 of 365.

Igår hade vi en liten hejdå-nu-drar-vi-till-asien-på-måndag-vi-ses-igen-i-mars-fest. Väldigt fint att få spendera kvällen med fina vänner som kommer vara saknade! Alla kort blev typ suddiga men det får ni stå ut med

Ungefär såg jag ut, i nytt linne som jag köpt på rea för 75 kr samma dag.
 
Daniel och Frida
 
Lina och Julia
 
Jag och Frida♥
 
Fredrick och Sandra

Idag har jag gått promenad med mamma och packat klart väskorna, känns rätt så overkligt att det som kändes så långt borta är imorgon!
Så här såg jag ut ikväll, med gårdagens lockar. Då vi bjöd mormor, bertil och farmor på middag för att kramas lite extra hårt. 
Det bjöds på lax och potatis.

 
Och mina koppar invigdes till efterrätten.
 
Ikväll tar jag vara på familjen genom att mysa framför en film, kommer sakna dom till tusen♥♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Och vi kommer att sakna dej jättemycket. Var rädd om dej och se upp för alla faror där ute.
Hårda kramar från mormor och Bertil

2014-01-19 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0