Bråvalla

Framkallade de få bilder som faktiskt blev något från vår engångskamera, blixten fungerade inte så ungefär hälften blev väldigt mörka eller bara svarta. Ni får ha lite överseende med bilderna då det är kort på kort.
Mimmie och Jenice for till bråvalla på onsdagen men eftersom jag inte fick bort mitt kvällspass så for jag dit på torsdagen. Så efter en hel dags resande, börjat gråta då jag kom på att jag glömt festivalbiljetten hemma, stått i kö (först i fel) i ca 2,5 timmar, dragit ett lättat andetag då jag fick komma in på festivalen ändå så fick jag äntligen förenas med mina två partners in crime och dricka vin!
Imagine dragons
Karuseller och kvällssol
Jenice och Mimmie innan Sam Smith som var sååå bra! Och han var så ärligt tacksam för att alla vi var där och sjöng med i alla hans låtar, både jag och Mimmie grät under spelningen. För att ni ska förstå hur bra han var↓
 
Bakistöstig
Då man inte orkar stå i kön till duscharna kan man lösa det såhär istället.
Skål från sovrummet.
Ungefär såhär var standard outfiten. Leggins, byxor, linne, dubbla tjocktröjor, halsduk, stövlar och regnponcho på det! Himla tråkigt med regn men humöret var med oss ändå.
Lite Movits då vi även fick besök av Maskinen.
Här i tältkaoset någonstanns fanns vårat hem för helgen.
Söndag innebar hemfärd men först häng i en park i väntan på tåget. Läsning, glass, framtidsprat och böcker-du-måste-läsa prat hann vi med på dessa två timmar.
Tåget tog oss till stockholm och på arlanda kramades vi hejdå och tackade för den fina helgen vi haft tillsammans då Jenice skulle flyga till Lycksele och jag och Mimmie till Skellefteå.  
 
Efter en helg i ett fuktigt och kallt tält har nog sängen aldrig varit så skön som den var i söndagskväll.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0