Find someone who makes you feel drunk when you're sober.

 
 
För några dagar sen for jag ner på stan och blev lite deprimerad över att vinterjackan och mössan var tvungna att dras på.
Bestämde mig därför att köpa hem tulpaner. För att dissa vintern och heja på våren. 
På lördagen fick jag ett sms av mormor där det stod "Loppis runda?" "Absolut!" svarade jag. Så vi åkte runt på olika secondhand butiker, tog en fika pause och jag kom hem med denna fina spegel.
Lördagskvällen speladerade jag med dessa brudar, drack gott, pratade ikapp och skrattade högt. 

Annars ser vardagen ut så här ↑ gör listor för att kunna bocka av, googlar som en tok och försöker få struktur bland utbildningar. Pausar i det och cyklar i vårsolen med podcast i öronen och har converse utan att frysa om fotlederna = ett bra tecken. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0