Running after you is like chasing the clouds



Min Iphone blev stulen på Bali så jag köper mig en ny, en 5s:a denna gång. Det ruinerar mig men nu känner jag mig hel igen efter min tre veckors period med samsung.
Jag gör hundra ärenden, skickar ungefär lika många mejl och ringer samtal. För tydligen fortsätter det riktiga livet här hemma även fast jag tagit en två månaders pause från det. Jag äter hemmakvälls-godis (åhhhh<3<3) och ser serier. Jag redigerar bilder och film från Asien och längtar redan tillbaka sådär så hjärtat krackelerar lite.
Jag går promenad för att försöka sortera tankarna och slänger mig in i utbildnings-kaos-förvirringen igen. Men framför allt kramas jag extra hårt med mina saknade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0