I keep thinking that you already know. I keep thinking that I´ve sent you letters that were only written in my mind.

 
De senaste dagarn har jag inte haft så mycket att göra så jag fick ett ryck och renasde i mitt rum, rensade bort allt som tog onödig energi. Och städade skrivbordet på datorn och gjorde en ny bakgrund. Det var den måndagen.

Jag har också invigt mina nya skor som är ett av inköpen från London, åh älskar dom <3 Igår hade jag inte heller så mycket att göra så jag for ner på stan för att slösa onödiga pengar, men fina grejer slösade jag dom på så kankse inte helt onödiga ändå. Dock fick inte denna fina kappa följa med mig hem.
I morse blev jag inringd på jobb vilket jag tackade och tog emot. Slutade kl 13 och träffade då upp Mimmie för att äta lunch nere vid bryggan.
Då jag kom hem hade jag fått paket, innehållandes boken ovan. Tycker om omslaget så mycket, nästan så att den inte behöver läsas, bara ligga framme för att se fin ut. Men läsa den ska jag såklart, för se här vad spännande den verkar!
Verkar också ha utveckat något slags blom-intresse för både igår och idag for jag till blommsteraffären för att inhandla nya blommor. Lite komiskt eftersom jag inte har kunnat hålla en enda växt levande förut. Planterade iallafall dagens skörd i en gammal syltburk och i en gammal majs-konservburk, tycker det blev fint. Brevid de äkta blommorna står en fake guld-kaktus som var lite Love at first sight och lär vara den som överlever längst. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0