London sista dagen.

Sista dagen bestod av heldags shopping, taggad familj utanför vandrarhemmet!
En taggad jag, som trodde jag såg cool ut i keps, det gjorde jag inte kan vi ju konstatera. 
Utnyttjade gratis wifi på urban outfitters, därav den koncenterade minen. När en är van att ha tillgång internet dygnet runt tar man vara på de tillvällen man får och märker tragiskt nog hur beroende en är. 
Här hade jag hittat en bok, fotoalbum och snygga skor att lägga pengar på. 
Lunchtime! på Vapiano igen för det var ju så gott!
Vädret växlade konstant mellan strålande sol och spöregn, här skyddar vi oss under tak och väntade på att denna skur skulle gå över.
Efter några fler timmar i affärer börjde magen kurra igen, vi åt på en mexikans restaurang. Till våran förtjusning var det Happy hour mellan 17-19 på drickan. Så det fick bli en öl till middagen. Efter det tog vi tunnelbanan till Notting Hill.
Där var det fint! Men vädret ville inte vara på vår sida så vi for hem igen efter ett tag. Köpte lördagsgodis och kollade en stund på Eurovision som visades på vandrarhemmet.
Vi gick och la oss ganska tidigt för morgonen efter stod väckarklockan på 02.50 för att ta oss till flygplatsen med buss och ta flyget hem igen efter en finfin resa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0