Allt på en gång och ingenting alls.

 
 
 
Här har det mest bara gapat tomt. Nog för att jag inte hittat tiden eller orken till det. Men sen sist har jag iallafall hunnit med tapaskväll, massa dans och vin, fått godkänt på tentan( gjorde en jäkligt fin glädje-dans vill jag lova!), har med Hanna och Nelly sänt vårt första radioprogram "Goda Nyheter" som vi numera sänder måndagar jämna veckor, in och likea vår sida vetja! Efter det firade vi oss med god mat och drack gott, som sig bör.
Sen har jag även hunnit med halloween och fyllt 21, grattis till mig!
Och nu är jag stressad, över en massa men imorgon får jag iallafall äta soppa och dricka öl med fina. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0