Too busy feeling feelings and overthinking about it.

 
Har varit hemma i skellefteå i helgen. Vilket har varit fint, infinner sig ett annat lugn i kroppen här.
Helgen har innehållit både sentimentala och fina moments. 
Sentimentala för att vi har vinkat hejdå till farmors hus som nu är sålt där en har spenderat hälften av barndomen. Även sentimetal för att jag har packat ner mitt rum i fyttlådor då jag flyttar in i studentkorridor nästa vecka. 
Fin har helgen varit då jag har fått krama lillebror som även var hemma denna helg och fått sjunga "ja må han leva" då han fyllde hela 19 år i lördags. Den har också varit fin för att alla mina tjejkompisar kunde komma hem denna helg så vi kunde festa, skratta, kramas och dansa tillsammans.
Fint avslut fick helgen också då jag fick order av Mimmie och Frida att befinna mig kl 19.00 på torget utan att få veta vad vi skulle hitta på. Sen ledde de mig till Espresso house där vi fikade och så bjöd de på bio som försenad födelsedagspresent, vänner av världklass♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0