Better an oops than a what if.

Denna vecka har jag hängt i tre olika städer. Förra helgen var jag, mamma och pappa och hälsade på lillebror och Linnea i Jönköping. 220 mil tur och retur, nästan sammanlagt 24 timmar i bil för 1,5 dag i Jönköping, men det var det värt! 
 
Fick ju träffa Molly igen hehe
och så hjälpte vi till med att sätta upp och fixa lite i deras lägenhet, superfint blev det! Sedan bjöd Linus och Linnea på tårta och andra godsaker för att fira pappa lite i förskott. Dagen efter började vi rulla hemmåt igen, en kort visit men som sagt lätt värt det ändå.
 
Tillbaka i Umeå i 3 dagar för att nu befinna mig hemma i Skellefteå över helgen. Då det blir firande av pappa lite i efterskott och firande av mig lite i förskott. Blir fint att träffa släkten och vännerna igen.
Även fast jag trivs sjukt bra i Umeå så är det ju ändå något speciellt med att va hemma. 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0