22 september 2014

Lite för mycket har hänt under den här tiden för att få ner i skrift men jag har iallafall hunnit med två sittningar
 
En fulsittning med temat "ursäkta jag kom just från.." då jag var jägare och kom just från slakten.
 
 
Hanna var också jägare så vi bildade ett jaktlag och såg rätt så brutala ut med blod runt handlederna och i ansiktet . Och som bordsgrannar hade jag en geisha och en som kom från 00-talet. 



Finsittning har jag också varit på. Då vi på förfesten bakat tårta och sjöng för Joel som fyllde år dagen till ära! Riktigt kul kväll med bästa gruppen Chikasha ♥
 
Annars där emellan har jag haft spelkväll med några i klassen, velat lägga mig på golvet och gråta över tenta-stress, kännt att umeå känns nu som hemma på ett sätt jag inte trodde det skulle kännas, gått på radio-möte och utbildning för att få sända radio, bakishängt i parken och ätit mat från matfestivalen, farit ut och sprungit i ett försök att bli av med stressen och börjat lyssna på musik som är så långt ifrån min egna musiksmak men verkar vara det enda som får min hjärna att fokusera. Och överallt där emellan trivts väldigt bra med livet.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kan det vara dansbandsmusik du lyssnat på kanske, ha, ha? Kram och lycka till med tentan. Mormor

2014-09-23 @ 10:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0