En lista om igår.

 
När vaknade du igår? Väckaren ringde 07.30
 
Vad skulle du göra? Jag skulle iväg till skolan för att göra grupparbete, blev kankse inte så effektivt arbete, blev nog lite mer kaffedrickande och prat om annat
 
Vad åt du till frukost? Fil och hemmagjord müsli 
 
Och lunch? Efter att inte ha hittat någon kö till microsarna som var nog kort för min hunger så köpte jag en macka med kyckling och pesto.
 
Vad gjorde du igår? Började dagen som sagt med grupparbete fram till lunch. Sen stod vinbrännboll på schemat! Då vi Mkv:are och journalister mötte varandra i brännboll. Efter det då vi blivit lite halvfulla bestämde vi oss för att köra på spontan utgång. Så kvällen bestod av skratt och dans med fina personer.
 
Ringde du någon igår, vem och vad sa ni? Jag ringde ingen men mormor råkade facetime:a mig vilket var gulligt♥
 
Vilket humör var du på? Väldigt bra humör, fick ju göra bara roliga saker!
 
Vad lyssnade du på? Typ det här. Och Sandra och Michelles podcast.
 
Vad gjorde dig glad? klassen och att jag faktiskt hittade både till Ålidhem och hem till Ersboda UTAN googlemaps, wiiihoo
 
Och ledsen? Att vi förlorade 3/3 matcher på brännbollen,  men det gick fort över då vi tog lite tröst-vin haha
 
Vad drack du? vatten, kaffe och en massa vin.
 
Vad var der konstigaste som hände? Att åka buss hem lite halvfull och fnissig mitt på dagen efter brännbollen.
 
Vem hängde du mest med? klassen ju!
 
Hur var dagen på en skala 1-10? en stark 9, toppbetyg för en tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0