II bet that if we dusted her heart for fingerprints, we'd only find yours.


Bilder från den gångna veckan. Tog en pause i pluggandet för ett litet yogapass. Våren kom och hälsade på och jag invigde mina skor som jag i november köpte till mig själv i födelsedagspresent. Och köpte tulpaner för att peppa en själv att plugga.
Helgen för mig har innehållit: hundvaktande, tentaskrivande, lite brännbollsspelande, fika med Lina, dans, fest och idag ligger jag mest i sängen och ser serier, något jag inte kunnat unna mig helhjältat på ett tag. I detta nu hör jag hockeyn i bakgrunden på tv:n, finns nog inget som får en att känna sig mer som hemma. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: розыгрыш призов от социальной сети instagram что это

I am extremely impressed with your writing skills as well as with the
layout on your weblog. Is this a paid theme or did you
modify it yourself? Either way keep up the nice quality writing, it
is rare to see a great blog like this one these days.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0