1 Augusti

 
IMG_1644red
Lördag och jag är ledig och Umeå bjöd på helt ok väder med moln men värme. Så efter att ha druckit mitt kaffe i lugn och ro framför nyhetsmorgon snörde jag på mig skorna och gick ner till stan med Pressbyrån som mål. Där köpte jag två tidningar som jag sedan spenderat resten av dagen att bläddra i. Under min promenad lyssnade jag på Zara Larssons sommarprat vilket jag tycker att ni också kan ta och göra. För det var bra.  
IMG_1648red
"Describe yourself in five words. A legend in the making." Om en bara kunde ha det självförtroendet.
Tycker i-D hade spännande upplägg med porträttbilder och korta intervjuer vertikalt längst bilderna.
IMG_1646red
IMG_1641red
Hej augusti förresten, hoppas du blir en fin en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0