8 December.

Här är en rad med bilder som jag blivit taggad i på instagram. Så lite såhär ser mitt liv ut genom andras kameralinser på senaste tiden:
@Winewill "Kolla!✨" 

Här från en av de många förfesterna under mottagningen då en av våra nollan hade med sig en selfiestick. Den användes flitigt vill ja lova!
 
@annahellkvist "Ikväll styr jag och mina grymma fadderledare sittning🎉" 

Finsittning och avslutning av mottagningen, vi fadderledare var glada och lite lättade för det gjorde vi bra.
 
@Winewill "Fuldans är vort forte 💃✨✨✨" 

Här sittadendes på medium-möte som vi avklarde snabbt för att sen gå mot skogis, öl och soppa och lurade oss själva med den klassiska frasen "jag ska bara dricka en öl på skogis, sen gå hem. Jag ska absolut inte gå på lokal och karaoken" Det slutar alltid med ett x-antal öl, skriksång i ring med armarna viftandes i luften. 
 
@Sagabengtsson "Gosigos 👨‍👩‍👧💕💖" 

Hemmafest och gosigos en fredag för några veckor sedan
@ellaantonia  "#squdgoals"

För några veckor sedan var jag och Hanna i Göteborg för att hälsa på Ellen. Då gick vi bland annat på museum och på en utställning om normer. Passade även på att ta en squadbild också.
 
@gregergreta "Nu kommer vintern✨✨✨" 

En dag i skolan fick vi sluta mycket tidigare än beräknat så vi kände att vi ville göra något av dagen. Vi snörde på oss skorna, gick till ica maxi, fikade lite prinsesstårta och handlade random saker. Detta råkar även vara min födelsedag, finaste födelsedagen dessutom
 
@sofiekaa "Hemma över helgen och Emil är glad över tjejfest👯"

Åkte hem till skellefteå en helg och dansade till dr albam tillsammans med dessa!
@Vertex_umea "Linnea Forssell är frilansande fotograf för vertev! Här fotar hon en förre detta student inför ett repotage om jobb-efter-studietiden."
 
Fotade inför ett repotage som kommer ut i januari numret av vertex!
P.S magiskt väder
 
@Enklast  "Vi har nyligen påbörjat två spännande projekt och välkomnar Linnéa och Stina till ett av dem 👋 Superkul att ha med er!🙌✨" 

Enklast är en studentdriven kommunikationbyrå som jag nu varit med och jobbat med i ett projekt, mycket roligt och mycket mycket lärorikt!
@Winewill "👄👑👔👓"

Den 13 november var det dags för att fira att för 20 år sedan fyllde Eleonora 2 år, alltså 2 års kalas med fiskedamm, gummibjörnar 
@Camillawalleen "Biomys och häng i Vänortsparken stod på schemat denna fredagsafton med ett gäng finfina brudar❤️" 

❤️
 
@Nellyfenrstrom "gomiddag, hunger games, deportees, lyxbrunch, födelsedagsfirande, snöstorm, filmsittning, rökrute-raggande, fuldans, övertrötthet och nu sömnlöshet - vad har den här helgen INTE bjudit på?"

Bakispromenad söndagen efter sittningen. Tycker Nelly sammanfattade den helgen ganska bra.
 
@Gregergreta "Grattis vertex 55 år"
 
Vertex fyllde år och vi delade ut tårta i Lindell. 15 tårtor som tog slut på 10 minuter. 


@Gregergreta "Tror vi överlever vintern tillsamman!! Älskar er!! 💕❄️💕❄️💕❄️💕"
 
Och det tror jag också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0