Vad jag vill 2016

IMG_9334redsvartvitt
 
Förra årets löften:
 
 Inte slänga alla mina kläder på golvet och istället lägga tillbaka dom in i garderoben igen. Tänker att detta kan va ett bra löfte eftersom jag numera endast bor på 19 kvm och det väldigt lätt blir stökigt! haha
- Detta har gått bra! Går inte att ha kläder överallt för då rymms inte jag, inte riktigt men nästan haha
 
 Försöka få träningen att bli en del av vardagen, för det är ju faktiskt rätt kul egentligen och jag mår så mycket bättre av det. Ska även försöka mig på det här med yoga.
- Njaa eller iallafall inte yogan. Har dock hittat spinningen woopwoop
 
 Stressa mindre, lyssna på mig själv och framför allt komma ihåg att andas. 
- Hmm har tagit på mig mer grejer det här året men har kanske blivit bätre på att hantera min stress. Och insett att jag måste lyssna mer på mig själv då det kommer till sånt.
  
IMG_2609red
Årets löften:
 
◊ Jag vill resa mkt mer!! Eller iallafall lämna svergie en gång. Inte bara pendla umeå - skellefteå endast. (med unantag för en helg i göteborg, jättefin helg men EN?!?! måste göra mer) Har en liten dröm om att åka till Kroatien i sommar. 
 
 Få någonslags dygnsrytm. Kanske världens tråkigaste grej men asså får mig ej upp på mornarna???? Vill vakna kl 8 av mig själv å va pigg.
 
 Känna efter. Känna då det blir för stressigt. Man behöver inte göra så mkt hela jäkla tiden.
 
 Träna. Också världens tråkigaste grej men vill träna då jag vill och inte för att jag måste. För då blir det inge kul.
 
 Inse att man inte hinner hela livet på en dag. Och man måste inte hinna livet på en dag heller. 
 
◊ Fota mer. Vilket jag iofs får göra i och med vertex 
 
 Åter igen. Andas mer. Fast blivit bättre på det så vill jag bli bättre. 
 
 Ta bort ALLT SOM SNOR ENERGI FRÅN MIG.
 
◊ Ha kläder med mer färg haha
 
 Sluta tänka så jäkla mkt. De ger inget egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0