18 februari

Har fått hänga med lillebror två dagar i rad nu, den lyxen asså. Han har ju bott i Jönköping ett bra tag men nu flyttar han och hans tjej till Umeå vilket jag tycker är superduper! 
Eftersom han hunnit hem till Skellefteå en sväng och tog bilen bilen hit till Umeå så kunde han ta med lite grejer som jag köpte på ikea under jullovet och endel julklappar som jag sjäv inte kunnat ta med på bussen. Bland annat dessa kuddar, så nu har jag några fler färgklickar i rummet mitt. Annars har vi varit effektiva då han har varit på arbetsintervjuer har jag pluggat, vi har lagat middag och även utnyttjat det faktum att vi idag haft en bil. Så nu är jag både med tv och dammsugare, woopwoop! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0