A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads only live one.

Bland det bästa jag vet är att läsa och då också köpa nya böcker (blir lycklig av att gå in en bokbutik och leta efter spännande titlar) Så vill man göra mig lycklig kan man förslagsvis ge mig ett pressentkort på till exempel Akademibokhandlen, som tur är jag fick ett sådant i julklapp och kände att nu ska det användas!
Så det fick bli den här, som jag har hört mycket bra om. 
Och denna! som jag även hört fina ord om. 
De är båda ganska tjocka så lär ta ett tag innan jag har läst ut dom men jag ser fram emot det!
 
Idag har jag skrivit tenta som jag håller tummarna på att jag klarade och ikväll blir det vinmys med två fina. Fint med helg må jag säga. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Jag håller tummarna jättehårt för tentan!! Ha en skön helg!
Kram mormor

2015-01-30 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0