Get up and create, darling. It's eight o'clock.

I fredags, efter tentan, så styrde vi alla stegen hem för att göra oss klara för sittning med temat M.Hanna var Mc-knutte och jag var midsommar
Med mig på midsommarfirandet hade jag Camilla!

En härlig blandning med Musse och Mimmi pigg, militärer, bob marley, midsommarfirare, mc-knutte, matroser och män på förfesten innan vi styrde stegen mot villan för tre rätters, spex och dans till stängning, mycket mycket rolig kväll!
 
Lördagen hjälpte jag Linus och Linnea att flytta in i deras superfina lägenhet och kvällen fick bli en lugn en med film och godis. Söndag har för mig inneburit fika med vänner och ett indoorwalking-pass med bara Beyoncé låtar, asså vilken dröm! 
Fin helg iallafall och imorgon börjar en ny kurs och Goda nyheter sänder igen, så ratta in 102,3 eller lyssna på umeåstudentradio.se imorgon kl 17.00!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0