I will live sincerely.

Såhär såg min helg ut för två veckor sen:
Gick på akademibokhadeln och kollade på fina bokomslag, gick på bildmuseet och var kulturella. Drack kaffe ur en ny mugg och mamma var i Umeå så vi åt go middag tillsammans på Rost. 
 
Ungefär såhär såg gårkvällen ut:
 Inte en traditionell valborg med grill och brasa men fint var det ändå!
 
 
Och lite såhär har denna dag sett ut: 
Jag tog tag i livet en aning och städade här hemma medans jag lyssande på Mumford and sons nya album. Här har vi Lorentz, som hänger lite ensamt över min säng. 
Men han kankse snart får sällskap av denna blommiga skapelse.
Jag gick och köpte mig en blomma också, nu står den där och väntar på att få sällskap av en kruka och kanske en till liten blom-kompis! 
Och så helt plötsligt har vi maj och ikväll ska jag gå på bio med skaran som skådas där uppe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0