Nej jag håller inte kvar i gamla känslor. Jag har bara inte hittat några nya än.

Torsdag var en känslomässig storm då vi sa hejdå till älskade Bertil♥ Jobbigt men samtidigt fint. 
 
På fredag var det radiogala.
Då en fick känna sig fin, äta trerätters, prisutdelning då en fick applodera och heja på vinnarna och dricka bubbel.
 
 
Lördag blev en lugn en med grillat till middag och film med glass på kvällen. Och idag har vi söndag då jag gör sånt där man gör på söndagar. Så som att tvätta, städa och pluggar. Och nu har även min blomma fått en kruka som sällskap. Både den lilla gröna på bilden ovan och den gråa är från Lagerhaus för den intresserade.  
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Kärlek<3
Mormor

2015-05-10 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0