Om jag kunde säga ord som egentligen är enkla, att jag älskar ditt skratt, som kommer så sällan.

Livet at the moment:
 
 
Lite såhär såg söndagskvällen ut då vi planerade Goda Nyhet. Fika, kaffe, planering, mest en hel del prat om annat och google earth besökte massa coola platser.
 
 
I min pyttelillamini hall är det ett sko-kaos eftersom vädret inte riktigt kan bestämma sig om det ska vara sol eller regn. 
 
 
Vi skriver B-uppsats vilket varje morogn resulterar i en väska överfylld med böcker och en termos full med kaffe (som ändå inte räcker) men det är ganska kul ändå för jag skiver med bästa Nelly och om ett intressant ämne. 
 
 
Kvällarna ser mest ut såhär då en är helt mos i huvet efter uppsatsskrivandet. Serier+te+sängen är mina bästa vänner för tillfället. (förutom ikväll då jag varit hos lillebror och Linnea och äntligen tagit tag i att börja se Hobbit filmerna. Film 1 av 3 sedd och nyårslöften från 2013 är äntligen påbörjat!) 
 
 
 
I klädväg ser jag ut lite såhär. Att båda ens jeans går sönder samma vecka och en inte har råd att köpa nya, kanske är bra. För att då tvingas till att ta fram de plagg en inte riktigt vågat använda innan. Min jenaskjol, som legat i garderoben i väntan på rätt tid. Det var tydigen igår. 
 
Lite så ser väl livet ut nu. 

Kommentarer
Postat av: Linnea Silfvenius

Jeanskjolen var ju hur fin som helst!!

2015-05-16 @ 16:19:05
URL: http://youareart.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0