2 November.

Idag är min sista dag som 21åring. Jag fyller nämligen år imorgon!! woopwoop!
Lekte med tanken om en får önska sig vad som helst, utan gränser, så skulle min önkselista se ut ungefär såhär:
 
Högst upp på listan står, i versaler, EN EGEN LÄGENHET. Eller iallafall ett kök haha. Men så less på korridorslivet med delat kök. 
Så alltså kasnke egentligen står EGET KÖK högt upp på listan i versaler. Skulle inte heller klaga om köket såg ut såhär. Kom igen, det är väl inte så svårt att fixa? Eller? 
EN KATT. Behöver inte ens motivera det här känner jag. Även denna står i versaler av uppenbara skäl.
En biljett till Håkans konsert på Ullevi hade en ju inte tackat nej till heller. 
Dom här talrikarna. Mmmm så fina!
Ett kontror, studio, kreativ plats helt enkelt, som ser ut typ sågär. Tackar på förhand.
Det här gröna settet. Bara för att färgen är så fin och det ser så skönt ut.
Den här sommarstugan. 
Eller den här. På Gotland.
En resa till hit, vet inte vart det är men det ser underbart ut. 
Avslutningsvis dessa rosa drömmar till skor. 
 
 
Om en får önska fritt alltså. 
 
Sen kan en ju lägga till jämnställdhet i hela världen och fred på jorden. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0