8 November

 
IMG_3924red
  
IMG_3943redIgår var det helt fantastisk dimma ute! Släppte allt och tog med kameran på en promenad. Som att gåomkring i en fantasivärld. 
 
I tisdags hade jag nog den finaste födelsedagen. Blev överröst med gratulationer och kramar, blev bjuden på dammsugare, jag kommer in i föreläsingssalen och möts av att hela klassen sjunger "ja må hon leva!" (finaste finaste klassen) och på kvällen äta middag, glass och dricka vin med fina vänner! Kärlek-overload i hjärtat. 
 
Nu i helgen har jag varit hemma i Skellefteå för att firas lite av familjen, vilket var mycket härligt då jag inte varit hemma sen i sommras. Idolmys, partyparty och lite plugg har även hunnits med. Avslutningsvis äter jag middag hos mormor ikväll, bästaste, innan jag sätter mig på bussen påväg tillbaka till Umeå. 
 

Kommentarer
Postat av: Britt

Kram fina du och tack för att du kom i söndags. Kärlek till dig!! Mormor

2015-11-10 @ 21:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0