5 Oktober

Typ såhär såg min helg ut genom min mobil: 
Fredagskvällen inleddes med musik-quiz på lokal som vi vann!(!!!!) så nästa fredag bjuder Lokal oss på middag som pris, wiiie. Sen styrdes steget mot Greta för att äta godis och se idol men mest blev det en liten skrattfest♥  Vaknade upp här efter en välbehövlig sömn då ingen väckare behövde ställas
Förflyttade mig hit för at dricka kaffe och se sex and the city. Spenderade väl mest hela dagen just här. 
Mellan avsnitten sprang jag till tvättstugan för insåg att de enda rena sockarna jag hade kvar var mina glittersockar även kallat mina partysockar. Vilket iofs inte gjorde något, bara uppladdning inför kvällen
Hösten är rätt vacker så var tvungen att stanna och titta lite.
Åt suchi till middag pga ingen ork till att laga mat och pga SÅ GOTT.
Svirade om inför kvällens bravader vilket var Maddes födelsesagsfest med tema huvudbonad och därav blommor i håret och sedan dans hela natten.  
Födelsedagsbarnet själv, Camilia, Elin, jag och William♥
Dagen efter åt jag kanelbulle och drack kaffe i Hannas soffa med sällskap av Nelly och Felix. Bra bakishäng. Hösten var ännu vackrare då och Nelly sötast. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0