22 september

 
IMG_2756redHär har jag hängt mestadelen av dagen. Det ser rätt trist ut och det var det också. Skriver hemtenta och försöker hitta tillbaka till det akademiska språket och söker på synonymer till "pepp". Lyssnar även på detta vilket är min nya bästavän i ett försök att hitta fokus. 
IMG_2760redJag fick även prova på atmosfären från min nya skrivbordsplats, har möblerat om eftersom jag köpt en soffa! Men mer om det någon annan dag då mitt nya soffbord har kommit på plats.  
 
Eftersom tentaskrivandet var så tråkigt var det ju tur att Hanna skrev att vi fick komma och käka lunch hos henne. Så vid 13 traskade jag över till andra sidan Ålidhem för att äta lunch, dricka kaffe och snacka ovettiga men mest vettiga grejer med henne, Nelly och Greta! Hemma igen och stirrar på texten men håller ut för ikväll får jag träffa Mimmie och äta kladdkaka, det hörrni, det blir inte dåligt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0