3 April.

 Gick lös för någon dag sedan, då jag tyckte att våren försvunnit, och köpte två buketter tulpaner för att skapa vår hemma. Och bra gick det! 
 
 
dsölkg
 
IMG_5344red
 
dslkfjsld
 
Denna helg:
Fredagkväll: Tände vi ljus fastän det var ljust ute (våren är ju häääär), åt jordgubbar, ost och kex, vindruvor och drack vin med några fina och bestämde att vi åker till Island i september!!!! (!!!) Och ja en sådan fantastisk sak behöver en drös med utropstecken. (!!!)
Lördag: Lillebror och Linnea flyttade till Holmsund, jag och resten av familjen agerade då såklart fyttgubbar, sprang runt på ikea, bar upp lådor, packade upp, slängde in saker i förråd osv ni vet. Och åt god mat tillsammans och ju längre dagen gick ju mer fick lägenheten en hem-känsla. Mycket fint! 
Sen på kvällen svängde jag förbi Greta för att hänga med lite brudar, de drog vidare i natten och dansade medan jag gick hem och såg downton och åt choklad. För det hör också en lördag till.
Söndag: Idag alltså. Sova ut, dricka kaffe, gå promenad, lyssna på Serial, body balance, film. Njuta av denna söndag det vill säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0