23 december.

 
IMG_9640red
 
IMG_9642red
 Så häftigt att se hur vattnet skapar mönster i isen
IMG_9660red
 
Jag är nu hemma i Skellefteå över jul vilket är himla fint. Jag försöker hitta ett lugn och varva ner. Vilket går ganska bra då:
 
♦ Jag går långa promenader med podd i öronen och får ha detta som utsikt.↑ 
 
♦ Mamma "tänder brasan" på tv:n genom att slå på en 2 timmar lång knastrande brasa från youtube. Hon slår på den mest harmoniska julskivan som hon även sjunger med i medan en hör praslet från papper och tejp som bildar en julklapp. 
 
♦ Jag får vara med vänner som bjuder på julfika, glögg, skratt och hetsig och fnissig omgång av julklappslek. 
 
♦ Målar naglarna omsorgsfullt 3 varv medan kaffet dricks upp i långsam takt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0