12 Juli

Hej hörrni!
 
IMG_6876red
Såhär såg jag ut i lördags då jag var på födelsedagsfest. 
IMG_6871red
Tänkte mest ba säga hej och att sommaren och Umeå tar väl hand om mig.  
IMG_6873red
Idag har jag varit ledig och legat på en gräsplätt vid nydalasjön med en bok i handen och doppat mig då det blivit för varmt. Ett väldigt bra sätt att spendera en ledig dag vill säga. 
IMG_6880red
Vi avslutar med en väldigt selfieig bild och nu ska jag dra på spinning och ikväll käka popcorn framför morden i midsommer. En bra ledig dag alltså.  

Kommentarer
Postat av: Britt

Du har det vackraste leende jag vet!!

Kram och ha en bra dag!
Nu drar jag till Bjuröklubb med dina föräldrar!
Mormor

2016-07-13 @ 09:26:27
Postat av: Greta

Du äger och du är snyggast i Ume

2016-07-13 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0