24 Juni

 
Såhär härlig såg och var dagen i tisdags, då jag, Nelly och Mimmie åkte ut till Bettnesand för att spendera dagen i sol och bada i havet. Fötterna domnade bort så fort de var under ytan men badat i havet har vi gjort iallafall! Dagen forsatte med att vi på kvällen sammanstålade igen på Mimmies kvällssoliga balkong för att dricka rosé, spela sällskapsspel som mest flöt ut i att prata hjärtekross och hjärtepirr. En mycket mycket fin sommardag.  
 
Idag har jag jobbat klart min jobbhelg och har två lediga dagar framför mig. Att ledigheten väntande mig kanske var det som fick mig att äntligen ta tag i det lilla hem som är mitt. Så skitit har jag låtit det bli. Vilket kanske är ett bra tecken i sig eftersom jag alltid städar då jag är stressad men möjligtvis kan tolka detta som att jag hittat ett lugn i sommar. De två lediga dagarna tänker jag spendera utomhus och helst vid vatten och med en ny bok i handen. Typ så som Nelly på bilden ovan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0