21 maj + ett recept

Testade hallon- och avokadoglass igår, över förväntan och tänkte va snäll och rekomendera det vidare!
 
dadlar
 
IMG_6409red
 
Mixa ihop allt till en len smet, klart! Toppa med valfri topping, valde denna gång frysta hallon och lagom mängd kokosflingor. 
 
Idag har regnet aldrig riktigt slutat och jag introducerade Frida för lite kultur då jag tog med henne på utsällningen "okänd Kvinna - 2009- 349701" på Nordanå och den var riktigt bra! "Jag tror jag har hittat en ny hobby!" sa Frida efteråt, vilker jag ändå tycker är ett mycket gott betyg! Såg sen på kvällen "Me before you" på bio med mamma och mormor, mycket mycket fin film!    
Imorgon hoppas jag på sol, även fast en inte ska låta vädret definera sommaren, men det vore himla fint att bara spendera morgondagen i en solstol med en bok i handen. Om en får drömma alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0