7 Februari.

Jag gick lös lite på bokrean, vilket jag tycker en får då en tycker att läsa är bland det bästa som finns och för att jag fick 3 böcker för under 200-lappen! 
IMG_5153red
Jag köpte den här, mycket mycket FINA boken, Vi är alla helt utom oss. Som jag även tror är riktigt bra också såklart!
IMG_5159red
Dessa två fick det också bli, Nattsagor för sömnlösa, mest bara för att Sandra Beijer tipsat om den (hehe) och så fick det bli andra boken om Ester, Utan personligt ansvar skriven av Lena Andersson, som jag har velat läsa millisekunden efter att jag läste ut Egenmäktigt förfarande (om du inte läst, LÄS) 
IMG_5160red
Började sätta tänderna i just Utan personligt ansvar där man tycker att Ester är dum i huvudet över pojkar och igenkännigsfaktorn är obehagligt närvarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0