18 September.

Jag har tagt det väldigt lugnt i helgen. Vilket har varit skönt. Även fast jag har fått intala mig själv att man inte behöver göra så himla mycket hela tiden. Men en sväng på stan fick stå på schemat iallafall. Mest för att jag behövde grejer till Island. Så jag köpte sånna där tråkiga saker som underställ och letade efter vandringsbyxor men hittade inga. Köpte även roliga saker som ett nytt minneskort till kameran så jag ska kunna filma under resan.
 
IMG_7199red
 
Minneskortet jag har haft tidigare kunde inte spela in längre än några sekunder på grund av att det var för gammalt och inte pallade spela in i HD-kvalitet. Så ett nytt fick det bli och det behövdes ju testas. Här försöker jag nog ställa in skärpan och råkade ta ett kort. Fokuserad.
 
IMG_7213red
 
Andra roliga grejer som jag köpte som kanske inte var nödvändiga men lika fina ändå. Var bland annat denna lilla kruka med tillhörande blomma. Så himla gullig tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0