27 Augusti

IMG_0385red

 Har hittat en ny hobby. Broderi! Om min gamla syslöjdlärare Inez hade sett mig göra detta skulle hon nog ha fällt en tår (för ska vi vara ärliga tyckte jag inte att syslöjden va så kul där i lågstadiet och stackars Inez suckade nog många gånger åt den envisa ungen som jag var (och är)) men är så rogivande!! Här är mitt första verk.

 

IMG_0389red
I början försökte jag på millimetern få bokstäverna i mitten, få bokstäverna lika stora och orden att inte se skeva ut. Sen insåg jag att det gick ju emot hela jäkla budskapet. 
 
Så såhär blev den tillslut och här står jag och duger.  
 
IMG_0398red
 
 
IMG_0394red
 
Och här kan vi även skymta min nästa skapelse som jag börjat lite smått på. Perfekt sysselsättning att göra medan en lyssnar på podd eller ser serier. Har inte broderat något tidigare (än på syslöjden då) så lär mig efter vägen, blir spännande att se hur nästa blir. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0