5 Augusti

Bilder.
 
Livet är bra, just i denna stund. Har ett lugn i kroppen som inte funnits där på ett tag, lär väl försvinna typ imorgon men njuter av det just nu. Fick semester igår (eller egentligen ba inget jobb i två veckor hehe men låter så mycket mysigare med semester och jag tänker leva som om det är semster). Min första sesmsterdag är den gråaste på länge, sådär så att en måste tända alla lampor hemma redan kl 11 för det är så mörk inne, men det gör inget, för ikväll ska jag på korridorsfest med tema: klä ut dig till låt eller artist och med uppdrag: ta med något att dricka ur som du i vanliga fall inte dricker ur. Med uppstyrda lekar och folk jag tycker om. Alltså KUL. 
 
En annan rolig sak som händer på semester är att vi är fem fine frøkner som åker till norge om ca 1 vecka. Ser så mycket fram emot detta, roudtrip, lyssna på våran scecialgjorda spotifylista, utflykter, fota och umgås med 4 härliga brudar i 4 dagar. mmm. 
 
Andra saker jag vill göra på min semester: Gå på loppis, gå promenader, lyssna på sommarprat, läsa och bada. Kom igen sommaraugusti, ge mig bra väder, de är väl inte så mycket begärt ändå?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0