9 februari.

 
IMG_0082red
 
IMG_0093redröd
 
My Blomquist Foto/redigerin: Jag
Några bilder som jag tog på My förra veckan. 
 
Idag är det torsdag men det känns som en söndag för jag och Elin gav oss ledigt från c-uppsatsen idag (lyxen i att leva studentlife). Jag tar sovmorgon, äter frukost länge och ser 3 avsnitt downton abbey (ja har börjat se om det för inget kommer slå den serien), går promenad medan jag lyssnar på senaste avsnittet av Flora och Fridas podd, går på ett litet möte på skolan, entrar Iksus gym för första gången (efter 2,5 år hehe) och har nu en öm kropp. Slutligen det mest söndagigaste så ska jag tvätta. Bästa av allt av denna icke söndag är det faktum att den är utan söndagsångest, för imorrn är det ju fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0