8 Januari

Idag har jag gjort sånt som en gör på söndagar. Tagit det lugnt, pluggat lite grann, gått en promenad, gjort matlådor osv ni vet. Inte så superspännande dag så vi tittar tillbaka på 30 december istället tycker jag. För då hade jag, mamma och mormor en spadag!
 
IMG_9726red
Mamma sa "Nu får du inte komma in i köket på ett tag!" så jag tog mig en liten promenad kring kvarteren på stämningsgården och då jag kom tillbaka 20 minuter senare hade hon dukat upp både det ena och det andra! ↑↓ 
IMG_9736red
 
IMG_9750red
Mormor kom och vi hällde upp lite rosé, gjorde ansiktsskrubb och la på ansiktsmask. 
jordgubbar
 
IMG_9754red
Medan den gottade till sig så gottade vi in på  snackset som mamma gjort. Bland annat jordgubbar och physalis doppade i choklad mmmm. Sedan tvätta av ansiktsmasken och smörja in med massa återfuktande kräm, sedan var vår hy redo för nyårsbestyr!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0