V. 28

 
 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: I veckan jobbade jag fredag till fredag så har mest jobbat och längtat til helgen då lite ledighet var efterlängtat. Men haft kul på jobbet också! Men andra härliga inplanerade saker denna vecka var häng med Mimmie och Jenice i måndags! Jenice bor i Karlstad nu och pluggar så vi träffas inte så ofta men alltid lika kul när vi väl gör det! I tisdags hade jag och Linus bokat in en squashmatch och sedan bestämde vi oss att gå på ett pass som ingen av oss testat tidigare: Grit strenght. Herremin så jobbigt, vi tittade på varandra flera gånger under passet då intruktöreren sa vad vi skulle göra här näst och sa med blicken till varandra "Skämtar hon?! nu dör vi nog". Men det gjorde vi inte som tur var, men träningsverken var brutal efteråt! Annat inplanerat var filmhäng med Linus och Linnea och AW med vänner på fredagen. Och vilken fin kväll det var! Jag bjöd in folk till att komma till min bakgård i solen och dricka öl och vin och spela spel och ba hänga, bra kväll blev det! 
 
 
Som inte var planerat innan veckan: Min kedja på cyklen hoppade... så fick gå till ställen och ta bussen istället. OCH kommit in på grafisk design nu till hösten på Umeå universitet! Var väl planernat att plugga det till hösten men man vet ju aldrig med kurser/utbildningar om man tar sig in, men det känns kul och spännande att börja något nytt!  
 
Och något nytt jag gjorde: Har aldrig varit med om att kedjan hoppar så fick fixa det med pappa på facetime som hjälp <3 
 
 
 
Godaste maten jag lagade: Jag prövade något nytt och gjorde hummus på vitabönor, stekte halloumi till och gjorde en nektarin- och avokadosallad till. Mums! 
 
Veckans känsla: Mmm BRA. Mycket bra. Har varit pepp och glad mest hela tiden. 
 
Veckans betyg: 4,5/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0