Examensdagen

Så hur fortsatte min examensdag? Joo↓ 
IMG_8989red
Efter att ha kramats massa med klasskamrater så gick vi (jag lite vemodig) från universitetet och åkte hem till Linus och Linnéa på Tomtebo. Där öppnade vi bubblet!  
IMG_8974red
Titta vad fint dom hade gjort med ballonger och serpentiner och allt :')  
IMG_8985red
 
IMG_9000red
Och för att inte tala om fikat KOLLA på detta goda!! 
IMG_9008red
 
IMG_9016red
Som jag nämde i tidigare inlägg så fick vi alla i Girl Powah vasin ros med fina budakp. På min ståd det Systerskap, fint.
IMG_9006red
Molly tog en liten powernap mitt i allt examnsfirande.  
IMG_9020red
Fina farmor 
IMG_9056red
Och mamma och pappa <3 
 
Medan de andra tog en liten promenad omkring i området blev jag och Linnéa överbjudna på en drink och balkonghäng hos Hanna och Felix som bor i huset brevid, lyx! Efter mycket skratt och god drink där så blev det lite brottom till restuarangen som vi bokat bord på, men vi hann! Efter god mat så kramade jag alla hejdå och kvällen fortsatte på Brännisfesten. Så himla bra dag! På lördagen hade vi examenssittning på rex, men mer om det en annan dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0