7 Mars

IMG_3864red
 
 
IMG_3912red
 
IMG_3896redd
 
My Blomquist
Foto/redigering: Jag
 
Några bilder jag tog på My för några veckor sedan och imorgon ska vi ses igen och fota lite mer

Idag har varit en händelserik och BRA dag. Vi gav oss själva ledigt idag eftersom vi pluggat 8 dagar i rad och för att vi igår lämnade in uppsatsen inför sista handlening innan examination. Så vi kände att vi förtjänade det! Så jag, Elin, Camilla och Linnéa tog oss ut på en second hand runda både för skojs skull men också på jakt efter outfits till fulsittningen som är nästa helg. Hittade några guldklimpar som jag tänkte visa sen någon gång. Efter vår shoppingrunda tog vi bilen till skolan för att gå på en gärsföreläsning om PR, så nu är vi förhoppningsvis PR-experter! Plus allt detta så har solen skinit och d-vitaminer har hittat sig in i kroppen, sånt är ju himla fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0