V.9

 
Något jag gjorde den här veckan som var planerat: Skrivit massa c-uppsats, haft en liten katt uppkrupen längst ner i min säng, hade Kristian Antilla som luchunderhållning en dag på bildmuseet, umgåtts med lillebror, jobbat, varit på skogis, en sväng på karaoken och haft en väldigt lugn helg.
 
Som inte var planerat innan veckan: Trodde inte jag skulle få någon semla alls denna fettisdags vecka men fick mig två! En som Camillas Erik kom förbi med från Kulturbageriet den dagen då vi satt och pluggade på bildmuseet och så bjöd min korridorsgranne på en (typiskt bra egenskap hos en granne!). Blev en vecka med 7 dagars plugg men det var rätt mysigt att sitta några från klassen i ett folktomt och tyst Hum och äta bullar till mellis. Har även fått träffa mer katter än beräknat denna vecka då Elin skrev idag "Jag har köpt en katt idag, är det okej om vi pluggar hemma hos mig? SÅKLART DET VAR OKEJ, titt ba på han :')↓
 
 
Och något nytt jag gjorde: Bokade tågresa ner till Stockholm (räknas typ som nytt för åker verkligen nästan aldrig tåg) så 25:e sitter vi ett gäng nervösa, pirringa och ängsliga mkv:are påväg mot nya äventyr
 
Godaste maten jag lagade: Semlan från Kulturbageriet (även fast jag inte bakat den) och morotssoppan jag slängde ihop här om dagen, känner mig nog aldrig så vuxen som då jag får ihop en god maträtt av eget påhitt.
 
 
Veckans känsla: Stressigt men överlag en bra känlsa i kroppen
 
Veckans betyg: 4/5! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0