✨ Linnéa x2 födelsedagsfest ✨

Hade ju födelsedagsfest i lördags tillsammans med Linnéa! Hade en så himla kul kväll, jag tycker vi kollar igenom den!
 
IMG_1016red
Förberedelserna började redan 12.30 då jag gick de korta 96 stegen hem till henne och började blåsa ballonger och förbereda priser till kvällens vinnande lag. 
 
IMG_1018
I prispåsen låg bland annat en tavla med en bild på mig och Linnea, mkt fin bild haha 
 
IMG_1022red
Stora silvriga ballonger är ju så himla festligt!!
 
IMG_1043red
kl 18.00 var vi redo och folk började ramla in en efter en
 
IMG_0470red
tex Jesper! 
 
IMG_1078red
Victor! 
 
IMG_1083red
(babe)Jennifer! 
 
IMG_1058red
 Jacob!
 
IMG_1068red
När alla kommit så delades de in i lag och slängdes ut på tipsrunda med tema: Linneá och Linnéa. Såklart!
 
IMG_1061red
Elin och Johanna 
 
IMG_1060red
 Hur cool var inte Johanna i sin rosa peruk då?!
 
IMG_1073redLinnéa nummer 3, förvirrande med tre stycken Linnéa på en fest haha
 
IMG_0528red
Andra uppdraget våra gäster fick var att ta en kreativ lagbild. Här har vi lag: Olof, Vicor, Jens och Agnes!
 
IMG_0547red
Men vinnarna av mest kreativa lagbild har vi här! Lukas, Nelly, Jennifer och Amanda 
 
IMG_1145red
 
IMG_0560red
 
IMG_0563red
 
IMG_1084red
 
IMG_1076red
 
IMG_0568red
Sen varvade vi häng i köket med Jag har akdrig/pekleken/ sanning - Jenga i sovrummet. Funkar som vanliga jenga fast med en tvist. På varje kloss har vi skrivit påstående/frikort / häll i glaset som den som drar ut/gruppen svarar på/gör , den som drar ut klossen som gör att tornet faller dricker upp det som blivit upphällt i glaset under spelets gång. Tips tips, superkul! 
 
IMG_1108red
 
 
IMG_1095red
Min birthdaygirl-kompanjon<3 
 
IMG_1120red
Sen tog vi oss alla ut ur lägenheten på rekordtid pga danssugna! Så resten av kvällen spenderades på Rouge dansgolv, supersuperkul kväll!💃🏼✨ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0